top of page
חיפוש

לבנות אתר לעסק בתוך חודש אחד בלבד

כן כן, אני יכולה ליצור לך אתר תוך חודש

אבל כמו תמיד: צריך שניים לטנגו...



אז מה צריך להיות מוכן, כדי שנצליח במשימה?


פגישת תיאום ציפיות השלב הראשון בכל תהליך הוא תיאום ציפיות ובחירת מסלול.

ניתן לבחור באחת מההצעות שלי בדף המבצעים או שנרכיב ביחד אתר חדש המותאם רק לכם.

במהלך הפגישה נבחר את פלטת הצבעים, שמות הדפים (נוכל לשנות בהמשך אם יהיה צורך) ומספר הדפים.

תוכן: לכשהתוכן מוכן על כל מה שאתם רוצים שיהיה באתר... אתם בשלב המתאים ליצירת אתר במיידי!!

לוגו במקרה ויש לכם לוגו קיים, עליכם לשלוח לי אותו בכל צורה שהמעצב יצר לכם.

אם אין לכם לוגו, אוכל ליצור עבורכם לוגו (לדוגמא)


תמונות: לתמונות וגרפיקה יש חשיבות גבוהה מאוד כשרוצים לצוד את עיני הלקוחות!!

  • במידה ויש צורך בתמונות שלכם, כדאי ליצור קשר עם צלם מקצועי שיעשה עבודה איכותית. בימינו, זה עניין פעוט ומהיר. נוכל לשוחח לפני כן ואתן את דעתי לגבי אילו תמונות כדאי לביים.

  • במקרה ואין צורך בתמונות שלכם, או של המוצרים שלכם, ניתן לבחור תמונות ממאגרי תמונות חינמיים באינטרנט.

  • אוכל לבחור תמונות עבורכם, במידה שאין לכם את ה'עיין' והוויג'ן לבחור לבד.


שליחת החומר: כדי שאוכל לעבוד בצורה מסודרת, יש לשלוח לי את החומרים בדרך הזו:

מייל נפרד לכל דף עם תוכן בקובץ וורד ותמונות/לינקים לסרטונים שיוצגו באותו הדף.

למשל: דף אודות (דוגמא) דף לכל מוצר או שירות בנפרד (לדוגמא).

דף ריכוז פעילויות (לדוגמא)

דף גלריה (לדוגמא)

אתר אמנים (לדוגמא)


אני מבטיחה לשלוח לכם סקיצה ראשונה תוך מקסימום שבועיים

מהרגע שכל החומרים אצלי במייל


אז למה אתם מחכים?

bottom of page